Modelowanie + wizualizacje
 ( 3d's max +Corona) 

Teksturowanie i rozkładanie map

Animacja  ( 3d's max) 

Postprodukcja (Photoshop)

Montaż krótkich fimików produkcjnych (DaVinci Resolve)

Przeniesienie modeli do środowiska Unreal Engine- VR

Rendery 360

Rysunki techniczne ( AutoCad )

Najważniejsze informacje:

O mnie


Hej!
Nazywam się Julia Sołtysiak, jestem absolwentką Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu na kierunku architektura wnętrz.
Stopień licencjata i magistra ukończyłam z wyróżnieniem. 
 

Jestem grafikiem 3D. Zajmuję się modelowaniem obiektów oraz tworzeniem wizualizacji. Potrafię stworzyć model,  rozłożyć mapy uv oraz oteksturować obiekt. Pracuję na programach takich jak:  AutoCad, 3D max + Corona,  Photoshop oraz Ilustrator.

Jestem osobą otwartą na ludzi, umiem pracować w zespole. Dążę wytrwale do swoich celów, rozwijam się. Chętnie zdobywam nowe doświadczenie oraz uczę się nowych funkcji.

RENDERHUNTERS

SUBSTANCE SAMPLER

W środowisku posługuję się naprawą tektur, redukuje krawędzie.

SUBSTANCE PAINTER

Program pozwala mi na kreowanie nowych unikatowych tekstur oraz malowanie po obiektach.

LUMION

W środowisku Lumion umiem tekturować, rozkładać i animować obiekty. W wymiarze wizualnym posługuje się renderami oraz animacją.

AUTODESK AUTO CAD

Program umożliwia mi tworzenie rysunków technicznych w środowisku 2D. 

PHOTOSHOP

Moja praktyka w tym programie obejmuje szeroki zakres działań, począwszy od podstawowych korekt kolorystycznych aż do retuszu. Posługuję się sprawnie obróbką zdjęć oraz działam na warstwach. 

DAVINCI RESOLVE

Posiadam umiejętność tworzenia i obróbki filmów.

AUTODESK 3DS MAX

W środowisku programu 3D Max Studio posiadam wysoką wiedzę na temat modelowania modeli 3d. Moja praktyka obejmuje cały proces tworzenia modeli trójwymiarowych, począwszy od koncepcji i projektowania, aż po finalne detale. Niezwykle ważnym aspektem mojej pracy jest umiejętność precyzyjnego rozmieszczania tekstur na stworzonych modelach. Posługuję się techniką mapowania UV, która pozwala mi na efektywne rozłożenie tekstur na powierzchniach obiektów. Posiadam również doświadczenie w tworzeniu animacji w programie. Ostatnim etapem mojej pracy jest rozłożenie kamer oraz oświetlenia.

W pracy z programem 3D Max Studio kładę duży nacisk na precyzję, kreatywność oraz dbałość o detale.

UMIEJĘTNOŚCI

WYSTAWA W KOREI

czerwiec 2024

CICA New Media Art Conference 2024

czerwiec 2024

Międzynarodowa konferencja ESEE - Degrowth Conference 2024 Pontevedra

Festiwal technarte i Konferencja w Bilbao

marzec 2024

Międzynarodowy konkurs "Elitedesignaward" - "Modern Heritage"  projekt łóżka 

FINALISTKA TOP 16 - MEDIOLAN

WYSTAWA W HISZPANI

PODWÓJNA LAUREATKA - GRECJA

wrzesień 2022 i wrzesień 2023

Międzynarodowy konkurs Sztuki Elektornicznej w Syntopi

październik 2023

Międzynarodowa wystawa "GAME WORLDS"

w Łodzi

Intensywny kurs AutoCAD

STREFA KURSÓW

WYSTAWA

ADOBE CERTIFIED PROFESSIONAL

EDUCK 

Digital Landscapes: 3ds max and Corona renderer

3ds Max- Corona

Visual Desing Using Adobe Photoshop

Sprint wizek + techniki oświetleniowe 3ds max

3ds Max- Podstawy

EDUCK 

UDEMY

CERTYFIKATY I OSIĄGNIĘCIA

Staż

PROJEKT HOSPICJUM

wrzesień 2023


Projekt pokoju w hospicjum na Sołtysowicach we Wrocławiu, znanym jako 'Kokoszka'. Wykorzystując kreatywne rozwiązania, stworzyłam przestrzeń, która promuje wygodę i poczucie bezpieczeństwa dla pacjentów oraz ich bliskich.

 

 

COMPLEX PROJECT

Staż

Staż

Staż

3 mies.- 2020

Byłam odpowiedzialna za wykonywanie inwentaryzacji budynków następnie wykonanie rysunków technicznych w programie Auto Cad. 
Dokumentacja techniczna obejmowała rysunki: fundamentów, usytuowania ścian z wykazem materiałów, rzuty funkcjonalne, przekroje ścian, dachu oraz ogólny rzut otoczenia i roślinności.

EASST ARCHITECTS

lipiec 2024

Do moich obowiązków należało umiejscowienie modelu w programie 3D, następnie rozdzielenie go na poszczególne stropy oraz sporządzenie graficznego planu pięter budynków.

PRACOWNIA PROJEKTOWA

WIKTORIA MATYŚKIEWICZ

DOŚWIADCZENIE

lipiec 2023- obecnie

Moim zadaniem jest wykonywanie wizualizacji wnętrz na podstawie konkretnych projektów. Przenoszę modele do programu 3d, szukam modeli lub modeluje samodzielnie, rozkładam mapy UV, tworzę tekstury, ustawiam światła i kamery oraz renderuję. Dbam, aby każdy szczegół wyglądał realistycznie.

ŚREDNIE

2016 - 2019

Profil matematyczno- fizyczny.

Liceum im. Oskara Kolberga w Kościanie.

LICENCJAT

2019-2022

Ukończone z wyróżnieniem

Kierunek Architektura Wnętrz- Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu.

MAGISTER

2022 - 12.07.2024

Ukończone z wyróżnieniem


Kierunek Architektura Wnętrz- Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu.

WYKSZTAŁCENIE

Odwiedź nas